semasa

‘Eh Anak Aku!’ – Amin Idris Menang1s Di Live TV, Terima Kejvtan Panggilan Dari Anak Sendiri!

Program khas Borak Dulu #Baru Buka ini dihoskan oleh Amin Idris dan ditemani oleh beberapa personaliti dan artis jemputan lain.

Menerusi video yang dik0ngsikan RTM di TikTok, memaparkan suasana penvh sayu yang berlaku di dalam studio tersebut.

Difahamkan, ketika live sedang berlangsung, studio mereka telah menerima satu panggilan daripada seorang remaja perempuan yang bernama Wardah.

@radiotelevisyenmalaysiaSeb4k min tengok masa berbuka semalam 🥲 ##fypシ ##fyp ##foryoupage ##explore ##foryou ##fypdongggggggg ##rtmklik ##borakdulubarubuka ##rtm75♬ original sound – RTM Malaysia Official

Sebagai hos, Amin Idris telah menyapa si pemanggil terlebih dahulu dengan memberi salam dan dengan nada s4yu gadis ini kemudian bertanya kepada Amin ‘Daddy apa khabar? Daddy r1ndu akak tak?’.

Pada awalnya, Amin Idris langsung tid4k cam bahawa yang sedang membuat panggilan itu adalah anak perempuannya kerana respon si pemanggil agak ‘del4y’ dan suara juga kurang jelas.

Lebih membuat pangacara ini keliru apabila mendengar gadis itu memanggilnya dengan gelaran ‘Daddy’.

Pada ketika itu, barulah dia sedar itu adalah panggilan daripada anak perempuannya yang kini berada di asrama. Dalam rakaman tersebut turut kelihatan kedua-dua beranak ini tid4k dapat menahan seb4k dan mengalirkan air mata.

Eh anak aku. Ya Allah, kakak! Ya Allah. Kakak how are you sayang? Kakak macam mana dekat asrama, okay sayang? Daddy rindv kakak, everyday daddy tunggu kakak call, daddy doakan kakak happy dekat asrama. Kakak don’t cry okay, kalau kakak cry, daddy cry.

Sementara itu, di Instagram, Amin Idris memaklumkan rupa-rupanya itu adalah kejvtan daripada penerbit rancangan ini.

 Dia kata dari peminat BDBB bernama Wardah. Yer yer jer Bro Amin fokus kat kamera, bila j3ling kat moniter… “Ya Allah anak aku Qistina!” Terus terbur4i air mata rindv.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .

Sumber: sumber

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *