Kisah

Sales 7 Juta Alha Alfa bagi “Kereta Cash For you “

Alhamdulillah salah seorang stockist Alha alfa dapat kereta velfire cash,tuah ayam nampak di kaki tuah manusia tak siapa tau.

Sorry aysha tipu aysha cakap nak gi makan, maka inilah restorennya..sorry tipu aysha!! HeheheπŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

Tahhniaahhh!! My luvly SUPER STOKIS!! @ayshaalam.makeup tahniah tahniah tahniah!! Pasti arwah ayah, arwah mak aysha bangga dgn pencapaian aysha, ini usaha aysha menjaga mereka dengan income menjual @alhaalfacosmetics_hqsehingga hujung nyawa mereka! Kejayaan aysha ini berkat DOA mereka dr jauh, itu PASTI !! Kegigihan aysha bersama suami dari nak bayar MODAL RM3k 4 tahun lepas pun terkorek2 tu now!! 7jutaaaa sale aysha!! Ini anugerah terbesar yg kami juga di ALHA ALFA COSMETICS mampu berikan! Bangga kami dgn aysha sentiasa! BESAR KAN sayap mu..terbang sejauh mungkin!!
.
.
Teringat 3 tahun lepas sy naik VELFIRE jumpa aysha, aysha gosok2 kereta sy mintak doakan aysha dapat pakai satu hari nanti!! Ini harinyaaaa ayshaaa!! Ini harinya!! Tqsmmm utk semua usaha aysha juga ya! We always love u! Terus jadi inspirasi ok!! πŸ€²πŸ»πŸ€²πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Jum guys! Nak berjaya macam aysha? Masih duduk rumah xtaw nak cari duit macamana?? Jummm join team @ayshaalam.makeup@ayshaalam.makeup@ayshaalam.makeup

Belajar skit2 pun kira ok dr xde langsung,,,ok??

 

View this post on Instagram

 

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa)

Komen netizen :

untungnya Aysha dapat Velfire dah tu data lagi duit cash rm100,000. bestnya ..

semoga Aysha terus tingkatkan sales alfa alfa.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *